Friday 8 April 2011

saye SUKA awk! =)

saya suka sangat dekat awak...sejak saya tengok awak...saya rasa macam nak peluk-peluk awak, tapi saya tahu kita ada batas...awak bukan muhrim saya, lagipun saya tak tahu sama ada awak rasa yang sama tak dekat saya...=( saya tahu awak ramai peminat...tapi saya betol-betol dah jatuh hati dekat awak...awak nak tahu tak macam mana saya kenal awak? hurm...saya kenal awak sejak saya semester 1 dekat UiTM, kawan saya tukar-tukar video dengan saya, lepas tu dia masukkan sekali video awak nyanyi dalam laptop saya...masa mula-mula saya tengok, macam nak gelak...tp bila da banyak kali tengok, saya TERjatuh hati dekat awk...pesanan awak dalam video tu sangat menyentuh hati saya! =D


saya nak kongsi video pertama awak yang saya tengok dengan kawan-kawan saya boleh x? =D



saya suka tengok jalan cerita video ni...awak...setiap ayat yang keluar dari mulut awak menjadi sumber inspirasi saya...=) dulu masa "final" semester 2...saya mesti dengar lagu2 awak untuk tenangkan hati saya...semua lagu awak saya suka...lebih2 lagi "barakallah" dengan "for the rest of my life" tp saya sedih sebab lagu tu awak tujukan dekat isteri awak! APA??? awak dah kahwin? =( tak pe lah...saya redha...terima kasih sebab cipta lagu2 yang dapat menenangkan hati semua orang...saya harap saya dapat jumpa awak satu hari nanti! =)


p/s > satu keluarga saya suka dengan awak taw! kalau awak nak tahu dalam kereta mak dan kakak2 saya semua ada CD lagu awak! anak buah kesayangan saya pon dah hafal lagu2 awak...sambil berhibur kita berzikir kepada ALLAH =) semoga awak sentiasa diberkati ALLAH maher zain...=)

4 comments: